Mátra Zenit Vendégház

Általános szerződési feltételek

  1. Szolgáltató adatai
  2. Szolgáltatás neve: Mátra Zenit magánszálláshely

    Székhely: 2440 Százhalombatta Rákóczi u. 36.

    Üzemeltető: Kálmán László adószámos magányszemély

    Adószám: 59097172-1-33

    Bankszámlaszám: 12010374 01686537 00100009

    Bankszámla tulajdonos: Kálmán László

    Bank: Raiffeisen Bank

    Szolgáltatás címe: 3235 Mátraszentimre Zrínyi u. 24.

    Weboldal: www.matrazenit.hu

    E-mail: info@matrazenit.hu

    Telefonszám: +36204661866

    Szálláshely NTAK száma: MA23082679

     

  3. Általános rendelkezések
  4. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozza meg a Szolgáltató, valamint a Vendég (továbbiakban együttesen: Szerződő Felek) között a Szolgáltatás igénybevételének feltételeit, valamint a Szerződő Felek között keletkező jogokat és kötelezettségeket.

    A Vendég az általa kiválasztott Szolgáltatáson való tényleges részvétel tekintetében Szolgáltatóval kerül szolgáltatási jogviszonyba. A Szolgáltató felelőssége a Szolgáltatás kapcsán kiterjed a foglalás teljes menetére, valamint a Szolgáltatás meghirdetettnek megfelelő lebonyolítására, megvalósulására, esetleges elmaradására.

    A Weboldalon ismertetett módon elérhető, a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatás lefoglalásával a jelen ÁSZF által meghatározott feltételek szerinti szolgáltatások igénybevételére és nyújtására vonatkozó szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vendég között. A szerződés az interneten távollévők között létrejött, magyar nyelvű, de írásba nem foglalt szerződésnek minősül, melynek tartalma utólagosan a foglalási rendszerből visszakereshető és hozzáférhető.

    A Felek közötti megállapodás a nyelvválasztás szerinti nyelven, vita esetén magyar nyelven jön létre. Az internet sajátosságai miatt a jelen ÁSZF területi hatálya nem korlátozódik Magyarország területére.

     

  5. Az ÁSZF elfogadása és módosítása
  6. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával, illetve a foglalásához kapcsolódó összeg megfizetésével kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a weboldalon közzétett Házirend feltételeit megismerte és elfogadja, továbbá a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben, és az adatkezelésre vonatkozó tájékoztatóban meghatározott körben hozzájárult.

    A Szolgáltató tájékoztatja Vendéget és Vendég kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosítása esetén a Szolgáltató a Vendéget a változásoknak a Weboldalon történő közzététele útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább nyolc (8) nappal.

     

  7. A Vendég adatai
  8. A Weboldalon ismertetett Szolgáltatás lefoglalására kizárólag 18. életévüket betöltött személyek jogosultak.

    A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vendég foglalását indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a Szolgáltatással, a Weboldallal, vagy a foglalással történő bármilyen visszaélés esetén.

    A Vendég kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerülnek megadásra a foglalási űrlapon. A Szolgáltató kizárja felelősségét a jelentkezés során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért, ugyanakkor az ezzel kapcsolatosan felmerülő kárának megtérítését követelheti a Vendégtől. A Szolgáltató a Vendég által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A Vendégnek bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani, mert azok szerepelnek a Szolgáltató által az űrlapon megküldött érdeklődésre adott visszaigazolásban. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult a Vendég valódiságát ellenőrizni.

     

  9. Árak, foglalás és visszaigazolás
  10. A Vendég az aktuális árakról és elérhető szolgáltatásokról a www.matrazenit.hu weboldalon tájékozódhat. A Szolgáltató a vendégház meghirdetett árait a részvételi díj megfizetéséig előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja. A weboldalon megadott árak forintban értendők, tartalmazzák az ÁFA-t és a helyi idegenforgalmi adót (IFA), a vendégház, annak felszerélésének, valamint a masszázsmedence és a szauna korlátlan használatát.

    Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő értékesítést, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban történő eltérés.

    Az előző pontban ismertetett mértékű hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a szolgáltatás valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak is azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

    A szolgáltatási szerződés a Vendég írásban leadott foglalásával, a szállásdíj 100%-ának megfizetésével, valamint a Szolgáltató, a foglalásra és a szállásdíj megfizetésére vonatkozó írásbeli visszaigazolásával jön létre. A Vendég a foglalási űrlap elküldését megelőzően köteles elfogadni az ÁSZF-et, a Házirendet, valamint az Adatkezelési Tájékoztatót a megfelelő jelölőnégyzet kipipálásával. Mindezeket követően Vendég a foglalási űrlap kitöltésével és megküldésével véglegesíti az ajánlatkérést. A szolgáltatói visszajelzésen túl a Vendég – az összeg kifizetését követően – egy, a fizetés teljesülését visszaigazoló, valamint a foglalást megerősítő e-mail üzenetet kap az általa megadott e-mailcímre, amely tartalmazza a Szolgáltatás részleteit. A foglalást és a díj kifizetését megerősítő visszaigazoló e-mailt a Szolgáltató a Vendég által megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a Jelentkezőt terheli a felelősség.

    A Szerződés módosításához, kiegészítéséhez a felek általi írásos megállapodás szükséges. Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, vagy a létszám módosítására a szabad kapacitás függvényében van lehetőség.

    A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy szálláshely-szolgáltató portálokon keresztül is értékesítse a Szolgáltatást. A Szolgáltató felhívja ugyanakkor a figyelmet, hogy az értékesítő portálok egyéni felhasználási szabályzata a saját honlapjukról érhető el és azok a Szolgáltató felelősségi körén kívül esnek.

    A Szolgáltató jogosult időszakosan olyan akciókat tartani, amely egy általa meghatározott mértékben kedvezményt biztosít a Szolgáltatások listaáraiból. Ezen akciók feltételeiről és a kedvezményezettek köréről az akció időtartama alatt a weboldal nyújt tájékoztatást. A Szolgáltató arra is jogosult, hogy bizonyos kedvezményeket csak az általa meghatározott Vendégeknek, vagy Vendégek csoportjának biztosítson, és ezen kedvezményekről nem köteles a honlapján felvilágosítást nyújtani.

     

  11. Számlázás
  12. A Szolgáltató a Szolgáltatás díjáról elektronikus számlát (a továbbiakban: e-számlát) állít ki a foglalási folyamat során megadott adatokkal. A számlához szükséges adatok: név, székhely/lakcím és amennyiben van: adószám, továbbá e-mail cím. Az e-számla egy olyan számla, ami elektronikus jelek formájában tartalmazza a számla adatokat. Az elektronikus számla csak elektronikus formában állítható ki, továbbítható és tárolható, annak papír alapú módozata eredeti hiteles dokumentumként nem használható. A Szolgáltató az e-számlát a Vendég által megadott adatok alapján bocsátja ki. A Vendég a fizetési folyamat megindításával kifejezetten kijelenti, hogy elfogadja az e-számlát.

     

  13. A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
  14. A Szolgáltatás igénybevételét a Vendég a Szolgáltató által visszaigazolt érkezés napján 15:00 órától kezdheti meg („check-in”), míg távozáskor a határozott időtartam lejártának napján 10:00 óráig el kell hagyni a szálláshelyet („check-out”). A „check in” és a „check out” a Szolgáltató jelenléte nélkül zajlik az alábbiak szerint:

    A ház okos zárral van felszerelve, a bejutáshoz szükséges belépési kód az érkezés napján 10 óráig megküldésre kerül a foglalásnál megadott mobil telefonszámra, illetve e-mail címre. A zár kód a távozásig aktív.

    A hatályos jogszabályokkal összhangban a szálláshelyen megjelenő vendégek az adataik rögzítését, az ún. okmányolvasási folyamatot, maguk végzik el. A 14 év alatti vendégekre vonatkozó adatokat a törvényes képviselőjük (pl. szülő, gondviselő) rögzíti.

    Amint a szálláshely-szolgáltató rögzítette a foglalást, a foglalás megrendelője az előzetesen megadott e-mail címre egy automatikusan generált levelet kap, amely tartalmazza a foglalásának adatait, illetve az előzetes vendégadat-rögzítési felületre való belépéshez szükséges egyedi kódot és hivatkozást. Az előzetes vendégadat-rögzítéshez a vendégnek le kell töltenie a VENDÉGEM Szállás telefonos alkalmazást (az App Store vagy Google Play áruház valamelyikéből). Amennyiben bármely oknál fogva a vendég nem tud az e-mailben kapott azonosítóval a foglalásba belépni, mindenképpen fel kell vennie a kapcsolatot a szálláshely-szolgáltatóval, aki a foglalásról szóló e-mailt újra küldheti a vendégnek. A szálláshely-szolgáltatónak azonosítania kell a vendéget, vagyis ellenőriznie kell az okmány és a vendég azonosságát. A vendég az érkezését jelzi a szálláshely-szolgáltatónak egy, az applikáción kívüli csatornán (pl.: telefonon) keresztül. A szálláshely-szolgáltató ekkor a VENDÉGEM Szállás érkeztetési felületéről indított videó hívással ellenőrzi a vendég által megadott adatokat majd nyilatkozik arról, hogy az adatok helyesek és megfelelnek a vendég személyazonosságának.

    Amennyiben a Vendégnek nem áll módjában a fentiek szerint végrehajtani az előzetes vendégadat-rögzítést, a Szolgáltató, illetve annak megbízottja a „check-in” részeként, illetve annak feltételeként személyesen rögzíti Vendégek adatait és győződik meg a foglalásban megadott vendégek személyazonosságáról. Ezesetben az érkezés időpontját a Szolgáltató és a Vendég előre egyeztetik.

    Az okmány bemutatásának hiányában a Szolgáltató a szálláshely-szolgáltatást megtagadja. Az ezen pontban történő szolgáltatás-megtagadás esetén a Szolgáltató a 10. pontban rögzített lemondási- vagy módosítási összeg megfizetésére igényt tart.

    A Szolgáltató háziállatok elszállásolását nem teszi lehetővé.

    A Vendég a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatást teljes tartózkodási ideje alatt saját felelősségére veszi igénybe.

    A Szolgáltató jogosult a szolgáltatási szerződést azonnali hatállyal felmondani, a szolgáltatás nyújtását megtagadni, amennyiben:

    • a Vendég nem rendeltetésszerűen használja és/vagy rongálja a rendelkezésére bocsátott szálláshelyet; a Vendég a Szolgáltató működését zavarja, akadályozza és e magatartásával a Szolgáltató felszólítása ellenére sem hagy fel;
    • a Vendég nem tartja be a Szolgáltató biztonsági előírásait;
    • a Vendég fenyegető, sértő vagy más kirívóan közösségellenes magatartást tanúsít;
    • a Vendég fertőző, vagy olyan betegségben szenved, amely zavarja a Szolgáltató működését.
    • a Vendég felel a fenti részvételi feltételeket megszegő, vele együtt utazó, pihenő valamennyi további személyért is. Szolgáltató nem köteles tisztázni az adott foglalás során történt kár tényleges okozójának személyét.

    Amennyiben a Vendég vagy a vele együtt tartózkodók károkozása a Szolgáltatás során bebizonyosodik vagy megalapozott kétség merül fel a Szolgáltatás rendeltetésszerű igénybevétele tekintetében, Szolgáltató a Vendéget és a vele együtt a Szolgáltatást igénybevevőket a Szolgáltatás megszakításával egyidejűleg eltávolíthatja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a Szolgáltató kártérítésre vagy a Szolgáltatás díjának részleges vagy teljes visszatérítésére nem kötelezhető.

    Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, természeti katasztrófa, egészségügyi válsághelyzet, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Vendég, illetőleg a Szolgáltató érdekkörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamely szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt.

     

  15. A Vendég jogai és kötelezettségei
  16. A Vendég jogai

    • A Vendég jogosult a Szálláshely szolgáltatási körbe tartozó rendeltetésszerű használatára,
    • Vendég jogosult a szálláshely berendezéseinek, eszközeinek használatára.
    • A tartózkodás idején felmerülő bármely probléma esetén a szolgáltató honlapján feltüntetett telefonon, illetve írásban az info@matrazenit.hu címen elérhető, a probléma mielőbbi megoldása érdekében.

    A Vendég kötelezettségei

    • Gondoskodni arról, hogy a felügyelete alá tartozó 18 év alatti gyermekek csak felnőtt felügyelete alatt tartózkodjanak a szálláshelyen. Felügyelet elmulasztáséval vagy nem megfelelő módjával kapcsolatos felelősség a Vendéget terheli kizárólag.
    • Vendég köteles az általa, vagy a felügyelete alá tartozó személyek által okozott kárt a szolgáltatónak megtéríteni. Amennyiben a kár javítása, elhárítása miatt a vendégházat nem lehet kiadni, úgy az ezen időtartamra kieső jövedelmet is köteles a vendég megtéríteni.
    • A vendégházak területére nem vihetők maró, gyúlékony, tűzveszélyes, robbanásveszélyes anyagok, tűzijáték, petárda, ezek alkatrészei, összetevői, hulladék, környezetre, egészségre ártalmas vagy pszichotrop anyag. Ha a vendég, az üzemeltető előzetes írásbeli engedélye nélkül, nem megengedett anyagot, illetve eszközt visz a vendégház területére, azt az üzemeltető a vendég költségére eltávolíthatja vagy eltávolíttathatja. Az ezzel összefüggésben keletkező kár kapcsán a felelősséget az üzemeltető kizárja, ugyanakkor a vendégek egyetemleges, teljes körű felelősséggel tartoznak az épületben, vagy más vendégnek, harmadik személynek vagy az üzemeltetőnek okozott kárért, illetve sérelemért.
    • Saját elektromos készülék okozta mindennemű kárért a vendégek egyetemlegesen felelnek, a kárt a vendég köteles megtéríteni
    • A vendég az alaksori helyiségbe nem léphet be a Szolgáltató előzetes engedélye nélkül nem léphet be.
    • A vendég a wellness szolgáltatások, azaz a masszázsmedence, illetve a szaunát használata során köteles betartani a Házirendben foglaltakat.
    • Bármilyen rendkívüli eseményt – személyi sérülés, tűzeset, vegyszerrel összefüggő havária, balesetveszélyes eszköz vagy tárgy – azonnal jelezni kell az üzemeltetőnek ill. annak megbízottjának, aki a köteles haladéktalanul intézkedni.

     

  17. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei
  18. A Szolgáltató jogai

    A Szolgáltatónak jogában áll a Vendég által megrendelt és véglegesített, de Vendég által igénybe nem vett szálláshely szolgáltatásra beérkezett szállásköltség összegének megtartása jelen ÁSZF-ben és Foglalási és Lemondási feltétekben rögzítettek szerint.

    A Szolgáltató kötelezettsége felelőssége

    • A Szolgáltató köteles a vendég tartózkodása alatti panaszát kivizsgálni és megtenni a szükséges lépéseket a probléma kezelésére.
    • Szolgáltató köteles telefonos elérhetőségét megadni a Vendégnek, az ott tartózkodása alatt esetleg felmerült problémák, kérdések rendezése érdekében
    • Szolgáltató nem vállal felelősséget a vendég által behozott elektromos berendezésekért, azok okozta károkért a vendég a felelős.
    • Szolgáltató felelőssége nem terjed ki a vendég által saját maga okozott károkra, illetve a vendégek körén kívül álló elháríthatatlanul bekövetkezett károkra. A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek, erőhatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
    • Szolgáltató nem vállal felelősséget a parkolóban, kertben, illetve szobáiban hagyott személyes tárgyakért, értéktárgyakért, készpénzért.
    • A Szolgáltató a Szolgáltatást a Vendég részére folyamatosan biztosítja a Vendég fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében.
    • A Szolgáltató a vásárló Vendég adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra – a Vendég kifejezett hozzájárulása hiányában – nem jogosult.
    • Vendég bejelentések, panaszok kezelése: A Vendég a fenti szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltatónak személyesen, telefonos ügyfélszolgálatán, valamint a info@matrazenit.hu e-mail címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vendéget.

     

  19. Elállás a foglalástól, felmondás és pénzvisszafizetés
  20. A vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa leadott foglalás esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a Szolgáltatót. Az érkezés előtt min. 15 nappal lemondott foglalás árát teljes egészében visszatérítjük.

    Az érkezéstől számított 14 napon belüli lemondás esetén a szállásdíj teljes összege felszámolásra kerül.

    Időpontmódosításra az érkezést megelőző 15. napig van lehetőség egyszeri alkalommal. Amennyiben a Vendég a megkezdett Szolgáltatás lefoglalt és megfizetett időtartama lejártát megelőzően úgy dönt, hogy a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatást a továbbiakban nem kívánja igénybe venni – azaz a Szolgáltatás igénybevételét megszakítja –, illetőleg az érkezési időpontban nem érkezik meg, azonban a Szolgáltatást a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint nem mondta fel, köteles a szolgáltatás teljes ellenértékét a Szolgáltató részére megfizetni, a Szolgáltató pedig jogosult a Szolgáltatást a Vendég által igénybe nem vett időszak tekintetében más Vendég számára elérhetővé, foglalhatóvá tenni.

    Amennyiben a Vendég a megkezdett Szolgáltatás lefoglalt és megfizetett időtartama lejártát megelőzően úgy dönt, hogy a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatást hosszabb ideig kívánja igénybe venni, úgy az a megrendelés módosításának minősül, melyet a Vendég köteles a Szolgáltató részére legkésőbb a lefoglalt időtartam lejártát megelőző napon jelezni, a megrendelés ellenértékét a Szolgáltató részére megfizetni. A Szolgáltató írásbeli visszaigazolása esetén írásban létrejöttnek minősülő szolgáltatási szerződés-módosítás jön létre a felek között. A szolgáltatási szerződés módosítása kizárólag a Szerződő Felek írásba foglalt egybehangzó megállapodása útján jön létre.

     

  21. Módosuló vagy elmaradt Szolgáltatás
  22. Amennyiben bármely okból a Szolgáltatás időpontja a Szolgáltató érdekkörében felmerült okból a foglalás véglegesítését követően módosulna, vagy a Szolgáltatás elmaradna, arról – a 7. pont szerinti vis maior eseteit kivéve – lehetőleg legkésőbb 14 nappal a Szolgáltatás megkezdése előtt Szolgáltató értesíti a Vendéget, aki választása szerint a befizetett összeg visszautalására vagy annak másik időpontra lefoglalt vagy lefoglalható Szolgáltatás árába történő beszámítására tarthat igényt. A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a Szolgáltatás esetleges módosulás/meghiúsulása esetén a Vendéget mielőbb és pontosan tájékoztassa és a Szolgáltatás díjának visszatérítését/beszámítását elősegítse. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy speciális feltételekhez kötött Szolgáltatása – így különösen akciós ajánlatai – foglalása esetén egyedileg megállapított felmondási feltételeket állapítson meg.

     

  23. Ajándékutalvány
  24. A Szolgáltató a honlapján a foglalási rendszer üzemeltetése mellett különböző – a Szolgáltató által előzetesen meghatározott – értékű címletekben megvásárolható ajándékutalványt (a továbbiakban: Ajándékutalvány) tesz elérhetővé. Az Ajándékutalványok kiállítására elsősorban elektronikus úton, kérésre személyre szabottan papíralapon, postai úton eljuttatva kerül sor. Az Ajándékutalványok készpénz helyettesítő fizetőeszköznek minősülnek, készpénzre át nem válthatók, ezáltal kisebb értékű Szolgáltatásra történő beváltása esetén a fennmaradó összeg elveszik. Az Ajándékutalványok névértéke és egyben ellenértéke is megegyezik az adott Ajándékutalványon feltüntetett összeggel. Az Ajándékutalvánnyal lefoglalt időpont nem lemondható, egyszeri időpont módosításra van lehetőség az érkezést megelőző 15. napig. Az Ajándékutalványok beváltására és felhasználására a megvásárlásától számított 12 hónapig kerülhet sor. Ajándékutalvány felhasználását a Szolgáltató felé foglaláskor jelezni szükséges. Egy foglalás alkalmával több Ajándékutalvány is felhasználható, de egy Ajándékutalvány egy alkalommal használható csak fel. Az Ajándékutalvány bárkire szabadon átruházható, tulajdonosának azt kell tekinteni, aki az utalványt felhasználja, a Szolgáltató nem vizsgálja a felhasználás jogszerűségét.

    Az Ajándékutalvány tartalmi elemei a következők: A Szolgáltató, mint kibocsátó adatai, az ajándékutalványra vonatkozó utalás, a kibocsátási érték, a felhasználási időszak, egyedi sorszám.

    Az Ajándékutalvány megvásárlásával a Vendég az Ajándékutalvány kibocsátására és felhasználására vonatkozó, jelen ÁSZF-ben rögzített szabályokat magára nézve kötelezőnek fogadja el.

     

  25. A Szolgáltató Szolgáltatásának korlátai
  26. Vendég tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Weboldal folyamatos üzemeltetése a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat, abban hibák léphetnek fel. A Szolgáltató ennek megfelelően nem garantálja a Szolgáltatás és a kapcsolódó honlap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg a folyamatos vagy hibamentes Szolgáltatáshoz való hozzáférést. A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a Szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül. A Szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét. A Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik. A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Vendég vagy harmadik személy szerződésszegő, illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott.

     

  27. Adatvédelem
  28. A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://www.matrazenit.hu

     

  29. Panaszkezelés rendje
  30. Amennyiben Felhasználónak valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a honlapon közzétett telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

    Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vendég a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Vendégnek.

    Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja.

    A Vendég panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

    • A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
    • A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét a www.bekeltetes.hu honlapon talál.
    • A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

     

  31. Szerzői jogok
  32. Miután a www.matrazenit.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

    A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

     

  33. Záró rendelkezések
  34. A Szerződő Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a jelen ÁSZF alapján létrejövő szerződésből fakadó kötelezettségeik teljesítése során az irányadó jogszabályi rendelkezéseket betartva, a jóhiszeműség és tisztesség követelményének megfelelően járnak el és egymással kölcsönösen együttműködnek, egymást érintő minden lényeges körülményről indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatják. Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, illetve a honlapján általa közölt információkat magára nézve kötelezőnek tekinti és azok teljesítése érdekében minden esetben úgy jár el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. A jelen ÁSZF elfogadásával a felek között létrejövő szolgáltatási szerződésből eredő jogok és kötelezettségek gyakorlása során a felek kötelesek a másik fél jogos érdekét figyelembe véve eljárni. A Szerződő fél és a Vendég köteles továbbá a szerződés teljesítése során úgy eljárni, hogy az a Szolgáltató jó üzleti hírnevét ne sértse, illetve ne veszélyeztesse. A Szerződő Felek a szolgáltatásnyújtással összefüggésben felmerülő valamennyi kérdés vonatkozásában a kapcsolatot egymással elsődlegesen írásban, e-mail útján tartják. Amennyiben a Szerződő Felek e-mail címe időközben módosul, úgy kötelesek erről egymást haladéktalanul tájékoztatni. Jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók, a nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény vonatkozó rendelkezései, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint az egyéb vonatkozó jogszabályi előírások megfelelően irányadóak.

    Jelen ÁSZF 2024.02.09. napján került elfogadásra és hatályba lépett ugyanezen a napon.

     

  1. számú melléklet

A ház berendezésének, illetve tartozékainak listája

  • LG smart tv + távirányító
  • esernyő 2 db
  • kenyérpirító
  • kontakt grill
  • vízforraló
  • kapszulás kávéfőző
  • konyhai felszerelés (edény, kés, evőeszköz, tányér és pohár készlet, stb.)
  • hajszárító
  • wifi router
  • klíma távirányító 2db
  • zsaluzia távirányító 2db
  • szauna felszerelések (dézsa, 2 fejék, világításkapcsoló)
  • baba etetőszék (előzetes igény szerint)
  • baba fürdető kád (előzetes igény szerint)
  • kültéri kagylófotel 2 db
  • kerti asztal és 6 db szék